Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Milou Bruchem - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Milou Bruchem - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi allemaal,

Omdat internet nog niet is geregeld, heb ik 20mb internet geregeld om iedereen even te laten weten dat ik veilig ben aangekomen in Kaapstad. Het verblijf is erg leuk en er blijken zelfs 14 ipv 10 mensen te wonen, voornamelijk uit Nederland, België en Duitsland, maar de voertaal is engels in huis. Vanavond meteen op zijn Afrikaans braai gegeten met z'n allen haha. Verder was het een erg lange reis en zijn Suzanne en ik nu klaar om ons bedje in te duiken (het internet houdt het ook niet lang meer uit vrees ik). Zodra ik een goede internetaansluiting heb, houd ik jullie verder op de hoogte!

Heel veel liefs

  • 28 Februari 2013 - 20:47

    Peet:

    Hoi lieve Milou,

    Fijn dat je er bent,veilig en wel!
    Lekker uitrusten nu en ben benieuwd naar je volgende verhaal.

    Liefs peet

  • 28 Februari 2013 - 20:49

    Oma Van Bruchem.:

    Hallo Milou.
    Fijn dat je goed bent aangekomen.Ben benieuwd naar je volgende bericht.

    Groetjes oma.

  • 28 Februari 2013 - 20:59

    Michèle:

    Hee ladies!

    Klinkt super! Nu eerst maar eens goed bijkomen van alles en dan kan het echte genieten beginnen!

    Liefs

  • 28 Februari 2013 - 21:03

    Suzanne:

    Hoi moppie!

    Fijn dat de reis goed is verlopen! Nogmaals heel veel plezier en succes. Ik moet het hier doen met de mooie plaatjes bij wie is de mol haha :p nu lekker slapen en we spreken elkaar snel op skype als je internet er klaarvoor is :-)

    Kussss

  • 28 Februari 2013 - 21:36

    Lisanne:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!!!

  • 28 Februari 2013 - 22:16

    Jessey:

    Fijn om te horen topper! Spreek je snel! Xxx

  • 28 Februari 2013 - 22:40

    Mariejan:

    Hè mop we hebben elkaar al gesproken maar ik wil even laten zien dat ik het ook kan haaaaaaa. Xxxxxxxx

  • 28 Februari 2013 - 23:12

    Vincent:

    Je wordt wel gelijk in de zuid-afrikaanse traditie gegooid met de braai. Gelukkig ging alles goed met de vlucht . Nogmaals veel plezier en onderzoekse. En ik lees je verhalen wel hoe het met je gaat.

  • 01 Maart 2013 - 05:58

    Marja:

    Nou Milou Tante T... weet je nu ook te vinden dus ga je zeker volgen! Veel Liefs xx

  • 01 Maart 2013 - 21:19

    Helma:

    Ha Milou, ik ga je volgen hoor meid. Vertel maar gauw meer over de eerste indrukken. Ennuhhhh...eerst wilde ik zeggen: Niet verliefd worden daar!! Maar als het nou veelal Nederlanders, Belgen en Duitsters zijn, ach...dan mag het wel, dat is uiteindelijk niet zo heeeeeel ver weg. (Maar misschien wordt je moeder nou toch wel boos op me ..oeps....) Allemaal ouwe vrouwen grapjes hoor Milou. XXXX

  • 03 Maart 2013 - 14:39

    NinaLiza:

    Dat klinkt heel gezellig Milou :). Ben benieuwd naar al je verhalen! Xxx

  • 07 Maart 2013 - 20:45

    Simone:

    Hoi Milou,

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van. Je maakt zo een hoop mee lees ik, maar wel erg leuk!

    Groetjes,

    En een dikke kus van mees!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

27 februari 2013 vertrek ik voor 5 maanden naar Kaapstad, Zuid-Afrika! Hier ga ik samen met Suzanne van Schaik onderzoek doen naar primair open kamerhoek glaucoom (POAG). Dit is een oogziekte waarbij de zenuwvezels in de oogzenuw beschadigd raken. Dit kan uiteindelijk leiden tot blindheid, POAG is dan ook een van de belangrijkste oorzaken van blindheid wereldwijd. Omdat deze oogziekte vaker voorkomt bij mensen van Afrikaanse afkomst, gaan we voor dit onderzoek naar Kaapstad. Hier zullen we gegevens en bloed verzamelen van patiënten met POAG met als doel meer inzicht te krijgen in de genetische factoren verantwoordelijk voor deze oogziekte. Naast het onderzoek zijn we natuurlijk ook van plan Zuid-Afrika te verkennen, ook hiervan zal ik jullie via deze website op de hoogte houden!

Actief sinds 17 Feb. 2013
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 8199

Voorgaande reizen:

27 Februari 2013 - 26 Juli 2013

Kaapstad, Zuid Afrika

Landen bezocht: